onsdag den 6. april 2011

Og flere blomster...

Her er lidt mere fra min 'havetur med kameraet' fra forleden. Jeg synes, pastelgul er en vidunderlig farve i haven, og jeg har efterhånden en hel del forskellige, gule udgaver af bl.a. påskeklokker (og jeg ved godt, den th. er en H. foetidus) 
 Og når man sådan får kigget godt og grundig på sine planter, opdager man ofte noget nyt. Fx havde jeg aldrig tænkt over, at mine hvide krokus havde et blåt skær.
 


Og prøv lige at se, hvor langt fremme mine pæoner er...

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder - igen :O)

    Jeg undre mig over så mange der er glad for gul, cremegul og i de nuancer. Mon der er noget galt med mit 'plante gen'? Jeg ved ikke om jeg kan lære at blive glad for den farve. Ikke at jeg er imod, men den passer vist ikke lige til mit temperament, aura, energier ... eller hvad det nu er :O)

    SvarSlet